Normaliter trekt Van Hoorne’s Avonturenboerderij Molenwaard 170.000 bezoekers en mogen de theaterproducties met onder andere Fien & Teun alleen al in Nederland meer dan 400.000 gasten verwelkomen. Dat ligt dit jaar geheel anders. Mede dankzij de NOW zijn er geen ontslagen gevallen onder de tachtig vaste medewerkers van Van Hoorne Entertainment. “Alles bij elkaar is het wel balen”, aldus Van Hoorne, bij wie een positieve noot echter nooit ver weg is.

Belevingsconcept

De afgelopen maanden betekenden meer tijd voor Van Hoorne zelf. “Dat levert ook nieuwe inzichten op.” Zo realiseert de Van Hoorne Groep, op voormalige camping De Put, Vakantiepark Molenwaard. Dit 9 hectare grote belevingsconcept maakt avontuurlijk en thematisch verblijf in de Alblasserwaard mogelijk. “We kregen zo vaak de vraag van bezoekers aan de Avonturenboerderij, waar ze konden overnachten. Nou dat kon, op een handvol bed & breakfasts na, eigenlijk nergens. Zonde, want die behoefte is er dus. Er is hier genoeg te beleven in de omgeving om je twee, drie, vier dagen prima te vermaken. En zo zijn we in dat gat gesprongen.” Op 16 november werd de eerste paal geslagen. Op 28 mei 2021 volgt de feestelijke opening.

Michael van Hoorne: “De hele constructie van financiering tot en met alle juridische en fiscale aspecten van het vakantiepark is samen met Hoek en Blok vormgegeven. Ze waren al onze accountant en we hadden al eerder samengewerkt op het gebied van corporate finance bij het verkrijgen van een bankfinanciering voor ons bedrijfspand. Bij Molenwaard heeft Wim Stuij zich persoonlijk hard gemaakt voor het project en gezorgd dat acht grote investeerders de basis hebben gelegd om dit te kunnen verwezenlijken. Echt een geweldige samenwerking.”

Investeringsobject

In de eerste fase worden er op Vakantiepark Molenwaard 46 chalets, 32 unieke lodgetenten en 31 boven het water gesitueerde hutten gerealiseerd; waarvan een deel van de chalets beschikbaar is als investeringsobject. Vanaf 133.000 euro koop je er eentje en kun je naast twee weken gratis verblijf per jaar ook genieten van een gegarandeerd rendement van 4 procent; wat kan oplopen tot 5 procent.

Vragen?

Neem contact op:

Ad Riebergen
0184 49 68 00
Mail mij
Julian Pieper
0184 49 68 00
Mail mij
Hokra
Hokra, het fullservice-bureau voor promotionele communicatie uit Noordeloos, heeft niet alleen het concept voor H@RY bedacht; ze zijn het zelf ook gaan gebruiken. Tot volle tevredenheid: "heel handig allemaal".
lees meer
Chris Braanker
Ondernemers zijn zakelijk vaak tot op de kleinste details op de hoogte. Minstens even belangrijk is het om ook de financiële privésituatie op orde te hebben, maar dat schiet er gek genoeg vaak bij in. Bij Chris Braanker was het niet anders.
lees meer
The Blue Factor
Steeds meer processen worden gedigitaliseerd. Daarmee nemen ook de risico’s op cybercriminaliteit toe. Maar ja, niet elk bedrijf kan z'n eigen IT-security officer aanstellen. Arjan Moens, eigenaar van The Blue Factor, heeft dat slimmer aangepakt...
lees meer
Contact
Meer informatie?

Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.