“Dan hoor je het ook eens van een ander.” Een gevleugelde uitspraak, vandaar dat we hier graag onze klanten aan het woord laten over hoe zij het samenwerken met ons ervaren.
Van Hoorne Entertainment
Ondanks dat corona er fors ingehakt heeft in de horeca en evenementenbranche, is 2020 geen verloren jaar voor Michael van Hoorne. De plots beschikbare tijd leidde tot een aantal mooie initiatieven, waaronder een heus vakantiepark in de Alblasserwaard.
Hokra, het fullservice-bureau voor promotionele communicatie uit Noordeloos, heeft niet alleen het concept voor H@RY bedacht; ze zijn het zelf ook gaan gebruiken. Tot volle tevredenheid: “heel handig allemaal”.
Ondernemers zijn zakelijk vaak tot op de kleinste details op de hoogte. Minstens even belangrijk is het om ook de financiële privésituatie op orde te hebben, maar dat schiet er gek genoeg vaak bij in. Bij Chris Braanker was het niet anders.
Steeds meer processen worden gedigitaliseerd. Daarmee nemen ook de risico’s op cybercriminaliteit toe. Maar ja, niet elk bedrijf kan z’n eigen IT-security officer aanstellen. Arjan Moens, eigenaar van The Blue Factor, heeft dat slimmer aangepakt…
Nadat Frans van Zomeren ruim 25 jaar geleden zijn eigen bedrijf begon, kwam hij al snel in contact met Jan de Blok voor de administratie. Een kwart eeuw later is het diezelfde Jan de Blok die Van Zomeren bijstaat bij de verkoop van de onderneming.
Rotterdammer Joop Opmeer wilde van start-up naar scale-up en meldde zich aan bij de Dragons’ Den met zijn YOS Bottle. Een goed verhaal later had hij Michel Perridon aan boord als investeerder. “Maar toen begon het eigenlijk pas echt.”
Als je als merk uit Australië grootse plannen hebt om de wereld te veroveren met handgereedschappen, zaagbladen en diamantboren, en je zet voet aan land in Nederland, waar vind je dan de juiste partner? Bij Hoek en Blok natuurlijk.